moppetöntarna hos Emelie




Det var mycket trevligt igårkväll hemma hos Emelie. Nathalie kom hem till mig vid halv sex kanske, då åkte vi till Willys och handlade. Sen åkte vi till hemmesta och plockade upp Nora innan vi for vidare ut på landet till Emelie. Vi kom dit vid tjugo i sju kanske, började skära upp grönsaker och så innan vi började grilla hamburgarna, jag var mästerkocken! Sen käkade vi och så, kollade på Allsång på Skansen. Sen gick vi ut till mopparna och busade lite, kul vare iallafall!

Efter det gick vi en promenad till vattnet, då kom Hanna och Rebecca på att de skulle bada - sagt och gjort, de sprang hem å bytte om och sen moppade de tillbaka. Vi filmade och kollade när de badade rätt länge haha, sen så gick vi hem och drack te samt "kollade på film". Haha, vi spolade mest ;)

Åkte hem vid tolv kanske, det var möööörkt! När jag kom hem började jag kolla på en film, som jag såg klart. Den var fett lång, gick inte och la mig förens vid tre typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0