Seems like everybody's got a price


Okej, idag har jag inte gjort någonting mera. Och jag skojar verkligen inte, jag har inte det. Typ suttit vid datan, spelat fruit ninja, sovit, gosat med katten, sovit lite till, rensat datorn och båda hårddiskarna och lite sånt. Har inte ens börjat packa, menmen det hinner jag imorgon, right?

Bilen går väll runt fyra härifrån imorgon eftermiddag, nått sånt tror jag. Imorgon ska jag vara uppe med tuppen, måste åka till stallet och packa innan vi åker + att jag tänkte gå ut och springa en sväng på morgonen! Jag SKA göra det, HUR trött jag än är SKA jag springa, seriöst.

Ska försöka fixa flera tidsinställda, men det blir nog inte så mycket text. Blir många bildbomber som ni inte har sett förut, så tro inte att jag är galen för att jag bloggar så mycket med bara bilder... H e h e h e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0