spanien HERE WE COOOOME!

Vid detta laget sitter jag nog i flyget påväg till SPANIEN med Hannniiiiiiii och hennes mor. Kommer bli så jävla awesome så det finns inte!! Varma dagar på stranden, bruuuuuna och fina, aquapolis och massa mer! Love it!!

Kanske besöker internet caféet någon kväll, kanske inte. Vi får se, tror dock inte att jag kommer blogga då. Men helt enkelt, det återstår att se. Har iallafall fixat några tidsinställda under de 15 dagar jag är borta! ;)

Så jag hälsar att alla ni ska ha det BÄST i Sverige, eller vart ni nu än befinner er, för det ska iallafall jag och Hanna ha! Så hörs vi när jag kommer hem, troligen den 11 augusti! :D Gonna miss you all! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0