talk to you later


Godeftermiddag typ. Är så sur på mig själv haha, var inte ute och sprang imorse. Vaknade inte av alarmet och sen när jag vaknade var det too late typ. Men aja, får springa i övik. Gick iallafall upp och käkade frukost, sen så packade jag alla saker innan jag for till stallet på Greger. Hämtade bara regnbyxorna och sen åkte jag hemmåt. Stannade i Mölnvik och köpte lite småsaker innan jag åkte hem och nu sitter jag här.

Vi håller på att packa in det sista i bilen och sen ska vi packa ihop oss själva och katten innan vi far till mormor och morfar för att fika och lämna kissen. Sen väntar en sju timmars lång bilresa innan vi är uppe på Ön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0