10 sanningar

  1. Sover alltiiiiid med strumpor på, är nästan aldrig barfota, jag hatar det! Så himla äckligt...
  2. Folk skojar om att jag är adopterad haha. Eftersom att min mamma, pappa och bror är blåögda och ganska fräkniga, samt att de inte har så bra pigment. Jag därimot har grön/bruna ögon, inga fräknar och har sjukt lätt för att bli brun. Dock har vi Vallon (stavas?) i släkten, så antagligen har jag fått det.
  3. Jag är sjukt blyg, märks inte när jag är med mina vänner, men är jag med någon annan så kommer det fram, tyvärr.
  4. När jag var liten trodde läkarna att jag skulle behöva glasögon. Gick på massa syntester och fick ta ögondroppar några gånger.
  5. När jag föddes trodde läkarna att jag inte hade något skelett i mina lilltår HAHA.
  6. Jag har fobi för vissa fleecefiltar och vissa fleecetröjor. Klarar inte av att ha på mig det, framför allt inte efter att ha duschat eller badat, har även fobi för sammet.
  7. När jag har på hudlotion eller handkräm måste jag torka av den efter att ha smörjt in, PAAANIK annars...
  8. Jag älskar att flyga, så underbart. Dock inte kul att sitta på ett plan i fleeera timmar, men jaja.
  9. Har bara haft ett husdjur i mitt liv, Tazz. Det beror på att min pappa är allergisk igentligen.
  10. Jag äter hellst inte potatis. Tycker det är vidrigt, men ibland funkar det. Äter inte heller sallad, tycker verkligen det är asvidrigt! Hehe, jag om mina matvanor alltså.....

Bild från Spanien förra året, badar i ett vattenfall. Kan lova att det INTE var varmt iallafall, fick typ kramp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0