våran granne i falsterbo, Cissi


Idag då, vi gick upp tiiidigt. Typ åtta, hehehe. Men iallafall, tjugo över åtta åkte jag hemifrån med mormor. Till Ösbydalen och Tommy, som naprapaten hette. Han masserade först och tryckte hårt på ryggen, sen knäckte han nacken och ryggkotorna, stretchade benen som fan och lite annat sånt. Det knakade som tuuusan, shit asså. Trodde jag skulle dö när han skulle knäcka ryggen (där jag har problem). 

Han sa även att jag hade riktigt fint musklade och bra axlar, samt att jag hade kanonfin muskulatur i benen. Det ända var att jag hade ganska lång rygg och var lite svag i ländryggen. Men annars sa han att jag hade bra muskulatur i hela kroppen.

När han hade knäckt ryggen sa han även att de FEM nedersta kotorna hade suttit ihop, och att han nu (när han knäckte) dragit isär de. Kändes lite wierd. Men det var värt det, kändes mycket bättre redan precis efter.  

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Riktigt snygg blogg!

2011-07-18 @ 15:49:34
URL: http://huvigascharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0