you are my dream

Hejhej!
Idag har jag blivit en riktig kvinna - står i köket och bloggar just nu! Har nämligen bakat kladdmuffins till ikväll eller något. Tog precis ut de från ugnen och de var jättestora! Ska väll äta de till efterrätt idag hemma hos mormor i guess. Blir nog riktigt smarrigt, kladdkakemuffins, bär och grädde (för de som gillar grädde då, själv kör jag utan).

Idag har jag iallafall inte gjort mycket alls he he he. Sov till typ halv elva, då gick jag och käkade frukost med familjen. Första gången på SÅHÄR länge vi åt frukost tillsammans... Sen så har jag chillat, plockat fram kläder till spanien, suttit vid datan, lyssnat på musik och duschat. Nu står jag här och ska väll plocka undan baksakerna.

Ikväll ska vi först till Mormor och Morfar och äta, sen åker jag till Amanda och är med vännerna. Vi ska väll kolla film och så, mysmys! :)

Fin solnedgång på berget hos mormor och morfar, Elsa är siluetten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0