zooooooodiac


Kvällen igår var bra, lite för bra. Åkte först hem till mormor och morfar som sagt, vi käkade thaiwook. Supergott! Efter det så åt vi kladdmuffins, hallon, blåbär och smultron. Bästa som finns, seriöst. Det är så sjukt gott! Sen brummade jag hem till mig för att hämta mitt körkort (jättebra att köra utan) och sen vidare till Amanda ute i Fagerdala.

Trodde seriöst jag skulle dö påvägen ut, det var så sjukt långt. Visst att det ligger påvägen ut till Bullandö och att det är långt, men SÅ långt visste jag inte att det var? Aja, kom dit vid halv nio. Klockan nio började det är läskig film, Zodiac, hette den tror jag. Fyfan, den var inte kul. Dessutom började det spöka i Amandas hus också, dörrar som öppnades och det lät - dessutom skulle vi åka moppe hem sen, i mörkret. Vi var livrädda haha, det var även en sann film.

Vi brummade iallafall hem vid ett kanske, musiken i öronen dämpade rädslan lite. Elsa sov här då hon inte ville åka ända till Ingarö haha. Hon var rädd här hos mig också, men jaja. Det vart en lyckad kväll, kortfattat!

Kommentarer
Postat av: Erika

fin blogg^^ :)

2011-07-18 @ 11:06:13
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0