ftw, tpl, fml osv. Right?

Shiit asså, jag får verkligen paniiik!
Det är så jävla kul under tiden, men efter att ha bott här hemma själv med 4-6 vänner varje dag till att vara ensam är helt galet jobbigt! Hatar det! Deppo lixom... Menmen, jag har ringt hit Nora ikväll, så blir bara ensam några timmar. Hon är nämligen ute i stallet och rider nu, så hon kunde inte komma nu. Men vi ska ha Paradise Hotel kväll! Bara chilla framför datan/tvn och så.

Måste ta vara på tiden hemma nu också, då jag insett att det inte är speciellt mycket tid kvar! Har denna vecka på mig, för nästa söndag så åker jag, Nora, Johanna och Madde till falsterbo i 1 vecka. Ska bli kuuul! Sen är jag hemma i 16 dagar i think, sen drar jag till Spanien i 2 veckor med Hanna! Sen är det typ bara någon vecka kvar innan skolan börjar igen, hmm fan va fort det ska gå!

36 28 = classic

Kommentarer
Postat av: Saga

OH, det gillar VI! :)

2011-06-27 @ 11:19:36
URL: http://sydowss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0