saknar grancanaria

Hejhej!
Vart ingen uppdatering igår efter stallet då jag sov hos Nora som inte hade internet. Nä men först hade jag och Kit ridlägeraktiviteter med några små barn, typ 5 st. Det gick bra, vi gjorde några samarbetsövningar. Efter det väntade jag på att Nora skulle komma, och sen red vi ut. Var ute och skrittade i typ en timma kanske. Sen fixade jag Ariel och släppte sedan ut henne i hagen.
Åkte hem sen, släppte Nora vid Grantomta och sen brummade jag hem. Var hemma vid halv nio kanske, då käkade jag och sen packade jag. Därefter hämtade jag Nora hemma hos sin mormor och sen åkte vi hem till hennes lägenhet i Hemmesta. Där kollade vi på film och chillade typ. Gick och la oss vid ett kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0