söt chey i vattnet i thailandet


Tjafan!
Sitter i soffan nu och har precis duschat. Igår så åkte jag och Elsi och handlade på Willys, sen drog vi hem och chillade en stund innan vi moppade ända ut till Evlinge. Fixade allt åt Parris och så, red inte. Sen åkte vi hem och typ gjorde inte så mycket. Efter ett tag kom Tim och Jesper, Nattis dök även upp efter en stund. Vi lagade mat och så, sen så åt vi och lite så. Därefter kollade vi på massa olika filmer, någon tecknad och några skräckfilmer, jag var rädd. Det var inte okej! ;) Stängde av tvn någongång vid halv tre typ!

Gick upp för att skjutsa ner Nora till centrum imorse vid tjugo över nio. Sen käkade jag frukost och sen duschade jag. Nu sitter jag här och vi ska strax dra. Åka till stallet och ha ponnyridning serru. Aja, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0