Lördag är en najs dag

Hejhej!
Eftersom att vi inte gick och la oss sådär jääättetidigt i fredags, (jag och Jesper satt och kollade på film till halv sju typ) så gick vi inte upp sådär jättetidigt igår. Tror vi vaknade runt ett kanske, då drog Jesper och Tim. Sen drog Nattis efter en stund då hon skulle till stallet. Efter ett tag drog även Hanna, och då var det bara jag och Elsa kvar. Vi låg i soffan och chillade gaalet en stund, sen började jag röja undan lite i köket. Sen kom katten in med ett äckligt sår på halsen som vi var tvungna att tvätta, varade och skit.

Vid fyra åkte vi till Willys och köpte lite smått och gott. Typ rockstar och ben&jerrys, sen åkte vi hem. Mormor och morfar var här för de skulle hämta nått + kolla på kattens sår. När de drog så fortsatte vi städa, sen kom Nattis tillbaka och då typ dog vi i soffan tills halv åtta. Åkte till donken där vi mötte Tim, vi käkade och sen moppade vi runt lite random. Bla till ösbyskolan och kvarnberget. Min moppe välte också, så nu är han lite repig och fin :(

När vi kom hem hit så satt Jesper på altanen haha! Vi gjorde typ inget speciellt, kollade film. Sen vid typ elva åkte jag, Jesper och Tim till shell och köpte choklad haha. Sen så gick vi promenad, spelade fotboll, kollade på mera film osv. Chillade helt enkelt. Gick typ och la oss vid åtta eller nått idag, så är inte superpigg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0