Finaste ponnyn

Tjabatjena!

Hemma nu sen några timmar, har kaosat med symaskinen ett tag nu. Har gett upp, det går inte! Tänker aldrig mer sy på en symaskin, ALDRIG!

Iallafall så åkte jag till stallet vid ett typ. Kom dit, gjorde inte så mycket? Gick runt med Saga och Maria, de mockade, hämtade hästarna, byggde fram och lite sånt. Vid kvart över tre började de rida och jag fotade. Det gick braaa! Sen fixade de sina hästar, byggde bort och lite så. Sen brummade jag och Maria ner till transportparkeringen vid norra. Hämtade in Ariel och så gick vi upp till stallet.

Borstade av henne och lite sånt, sen tränsade jag och hoppade upp. Skrittade bort till ängen vid travbanan och där red jag runt lite. Hon var lite seg till en början, men efter vi galopperat var hon dunderpigg! Sen skrittade vi ner till vattnet och Maria fotade oss lite där, sen gick vi tillbaka till ängen och hon fick racea litegrann, GALEN PONI! Gick inte att stanna, tog ett tag kan jag lova! Men sen skrittade vi till stallet igen och spolade av henne, sen fick hon lite käk och sen gick vi ner till hagen med henne :) Fotade lite där och sen brummade vi heeem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0