hahah söt bild, gammal också!

Hejhej!
Tänkte blogga idag när jag kom hem från skolan, men internet funkade inte då så det gick inte så braaa. Men iallafall så började jag åtta imorse, igentligen med so. Men idag var Lampan ute och pratade med oss om att söka jobb bla. Gick väll som det brukar i våran klass men ah! Sen hade vi engelska där vi gjorde nationella, hörförståelse delen från 2009. Hatar engelska fyyyfan! Sen svenska, fast det var inte så lång tid för vi drog över lite med engelska! Men läste ett texthäfte som hette "Avresan". Från någon bok eller nått som heter någonting med vrede? Hehe, tjejen med koll! Aja, slutade iallafall klockan elva, det var najs.

Såklart hade det börjat snöa när jag skulle åka hem, men jaja. Jag dog inte! När jag kom hem så chillade jag framför "Top Model" i typ en halv timma, sen brummade jag till stallet!

Gammal bild som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0