jag vill vara bruuuuuun

Började åtta idag, spanska som första lektion! Började skriva en "luck text" och det gick väll bra haha. Sen hade vi so, och det gick också bra. Jag och Hanna svarade på frågor i boken hehe! På non flippade Pö som vanligt, men inte mig mig iallafall! Nej men några satt och sköt gummisnoddar på honom hehe. Vi jobbade iallafall i boken, läste och svarade på frågor. Sen slutade vi, klockan 11!

Gick hem då och gräddade våfflor med mina kära vänner Elin, Hanna och Amanda! Hahahahaha, shit va kul vi hade det. Elin och Amanda hade sprutgräddekrig och det slutade med att de låg på golvet och brottades om vem som skulle få tag i sprutgrädden! Har bilder på det hela, så lägger upp några sen.

Sen chillade vi galet till typ kvart över två. Då gick vi ner till centrum och hoppade på 74an. Amanda åkte dock åt andra hållet. Vi bytte till tuben i TC och klev av vid hötorget. Gick sen till bion haha. Satt längst upp i mitten, typ inga folk där, as skönt! Men jaja, vi såg iallafall Justin Biebers film "Never say Never". Alltså jag gillar ju inte honom så mycket, men måste ändå säga att filmen var helt okej. Och sen måste jag ju tillägga att sen okej ut hehe. Menmen, vi var galet snygga i våra 3D glasögon!

När bion var slut gick vi ner och kollade lite snabbt i affärerna. Köpte bara en sak från HM, trosor hihi. Skulle köpt ett skärp eftersom jag inte har något. Och ett par av mina jeans (som förövrigt är i storlek 24... Alltså de ska bara inte vara för stora, men de är dom.. Irriterande!) och mina chinos som jag typ tappar, också i minsta storleken...

Sen tog vi tuben till Slussen och sen 74. Gick av vid Gurra centrum och gick hem. Har pluggat typ sen jag kom hem och nu ska jag fortsätta med det!

Shit vilken ordspya det vart hahahah.

Hahaha, ni ser lappen som sticker ut på min bikini underdel? Solade sådär i någon timme, hade en RÄTT fin bränna sen kan jag ju lova... En fyrkant som stack upp, fint vaaaa? Det var iallafall askul HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0