nicki lägret 2010

Moppade ju då ut till stallet i snöööööblask. Inte kul, kan ju tala om att jag var fet av kläder! Hade fyra lager, MINST på mig. Kunde knappt gå... Menmen, kom iallafall ut till stallet vid kvart i ett kanske. Bytte om och sen mockade jag åt Ariel, rätt noga idag! Vände på det mesta och tillslut fick hon fluffig torv hihi! Sen bytte jag hennes vattenhinkar och la in insläppshöet.

Sen hämtade jag henne från hagen och började borsta. Satte på benskydd, sadlade och tränsade sen gick jag ner till ridhuset. Helt galen var hon idag haha! Kunde inte släppa Ruzzin med blicken, gnäggade, vägrade gå förbi hörnet i ridhuset, slängde sig och vände bortåt.. När jag var själv i ridhuset plockade jag fram ett räcke, skuttade lite och kände på henne! Hon var jättefin, sög verkligen på hindret och hoppade upp sig superbra! Kändes superfin hela tiden. Sen travade jag av henne en stund i låg form och sen skrittade jag bort till transporterna och tillbaka, i snövädret! Hon skötte sig iallafall kanon idag, supernöjd!

Sen fixade jag henne, så fick hon gå in i boxen och käka höet. Putsade sakerna, gjorde hö och bytte om innan jag brummade till södra.


Kommentarer
Postat av: Anette

Hon e så kul så när hon e så där. Läktarhörnan va? Antar att denna hörnfobi försvann helt och hållet när du fick upp ett hinder?!

2011-03-30 @ 06:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0