beautiful horseee

Mockade direkt när jag kom ut till stallet, sen fixade jag Ariel och skrittade upp mot södra för att möta Maria. Vi (Ariel) bestämde oss för att gå tillbaka och rida på travbanan. Det var lite sämre underlag än vad det brukar vara, men det funkade. Vi travade först ett varv i varje varv, sen ett varv i galopp i varje varv. Sen skrittade vi en stund och sen ett varv till i galopp i varje varv. Sen travade vi av de innan vi skrittade och så fick de beta en stund vid kanten. Både Ariel och Malle vart suuupersvettiga haha! Luktade verkligen svettig häst också, klockrent. Men det bästa av allt, hon var JÄTTELUGN idag! Alltså, jättejättelugn hela tiden typ! Jättenöjd med henne idag :)

Sen spolade jag av henne och så fick hon äta hö! Jag gjorde kvällshinken och höpåsarna, sen bytte jag om och åkte hem.

Redan lagt upp en gång, men orkar inte fixa något nytt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0