boring stuffs

Lovar du att vara ärlig? Jadå
Låt som när du är ledsen sörjer till? Lyssnar inte på jättemycket musik, så venne
Ved behöver du mest just nu: Pengar skulle verkligen inte skada...
Vad tror folk om dig? Jag har ingenaning haha
Stämmer det? Eftersom jag inte vet på frågan innan så vet jag inte här heller ;)
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår typ
Vad säger du för att imponera på någon? Inget speciellt typ?

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: No idea, orkar inte kolla ahha
Vilken är din favoritmålning: Bra fråga, veeet inte
Är du allergisk i mot något: Färgämnen i godiiis

Hur svarar du i mobilen: Beror på humöret och vem det är som ringer. Är det en vuxen eller någon jag inte känner blir det väll "Hej, det är sofia..." annars är det väll inte superseriösa svar HAHAH
Vem ringde du senast? Vet faktiskt inte
Brukar du komma i tid: Jarå, för det mesta
När mår du bra: När allt funkar
När blev du fotad senast: I lördagskväll typ?
Hur känner du dig nu: Det är väll bra tror jag?
Vanligaste färg på dina kläder: Blå, vit, svart tyyp?

Är du smart: smartare än smartast
Är du aktiv i skolan: Ja, eller jag försöker iallafall
Vad saknar du: En massa saker...
Hade du en bra kväll igår: Njaaaaaaaa
Favorit dryck på morgonen: Dricker inte på morgonen för det mesta

Är du blyg? Jiiies, jävligt blyg.
Sysslar du med någon idrott: Ridning

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: mjaaaa
Vad gör du i morgon: Bra fråga, vet inte om jag ska till stan efter skolan
Vad är det värsta du vet? myycket

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? ingen speciell
Vad längtar du till? El spain
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jarååå

Vilken årstid är det om fem månader: Hööst?
Du samlar på: Inget
Gröna eller röda äppeln: Beror på
Gillar du golf: BLÖH
Vilken tid gick du upp idag: Försov miiiiig
Har du strumpor på dig nu: Jies, alltid strumpor på (a)
Vad ska du göra ikväll: Tävlingskomittémöte...
Är det okej att gråta: Klart?
När grät du senast: Long time ago...?



Hahahaha, galet snygg bild! Körde på snabbtorken påväg hem från Dyviken!


Kommentarer
Postat av: E L S A

jag vet att min moppe och bh är snygga ;)

2011-05-23 @ 17:20:39
URL: http://vimp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0