i'm still alive

Hejhej!
Dagen har varit slapp, inte så konstigt. Endast haft tre lektioner, då jag har varit hos tandläkaren på eftermiddagen. Men aja, började åtta iallafall.

Bild - Satt i datasalen och pysslade med min bild.
Läsning - Pratade om allt och inget
NO - Satt i datasalen och chillade, letade fakta och så.

Sen gick jag hem och käkade lunch + skrev på slöjden! Vid halv ett drog jag ner till centrum, låste fast moppen och gick på bussen. Var väll i finntorp vid halv två kanske. Gick upp till tandis, lyckligtvis (not) var de försenade rääätt mycket! Fick komma in efter 10 minuter, alltså 10 minuter efter min tid, vid två ungefär. Det gick fort, hon slipade bort lite klister och sen satte på hon ännu flera gummisnoddar och sen var det klart!

Fick vänta på bussen i ca 10 minuter, var i centrum vid tre. Då moppade jag hem till Hanna och vi lagade mat. Sen när Elin kom började vi försöka sjunga och spela "breakeven" som vi ska göra för Tobblan imorgon (våran musiklärare). Tillslut satt den någorlunda och då stack vi till stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0