Olgaaa

Hejhej!
Åkte direkt ner till norra och tog ut Ariel. Borstade av henne lite snabbt och sen slängde jag på henne ett schabrak med maggjord och hacket. Skrittade till travbanan och där travade jag ett varv och sen galopperade jag ett varv. Hon var helt sjuuukt lugn idag, galet! Hon var också jättefin. Sen skrittade jag ner till vattnet och hon stod där och drack ett bra tag, sen plaskade hon runt lite innan vi vände och gick upp i skogen. Det gick finfint!

Sen när jag kom tillbaka till stallet så duschade jag henne. Hon vart feeeett ren! :) Sen ställde jag in henne i boxen med ett täcke så hon torkade. Sen brummade jag upp till södra och gjorde hö med Jullebulle. Sen fikade vi en stund och sen gick vi ner och gjorde iordning hästarna. Jag fick Olga, en stor brun ny häst. Jetegullig!

Vi red ner till båtis och hoppade där. Det var sjukt kul, Olga var skitrolig att rida och det gick braaa! Hoppade jäätestort och fint över typ allt, stannade några gånger på en bred båt och en hög plaströr, men tillslut hoppade hon fint över det :) Avslutade med att hoppa den nyaste båten och det gick kalas! Shiiiit va hon hoppade alltså :)




Kommentarer
Postat av: Filippa

Den sista bilden är riktigt cool :D

2011-05-28 @ 19:40:11
URL: http://hoppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0