pruttläppen i mitt hjärta

Tjatja!
Mockade direkt när jag kom till stallet igår, vände på alllllt i hela boxen och så, det var astungt! Menmen, sen fyllde jag på vatten, borstade henne, gjorde hö. Sen kom Tim förbi och jag betade henne i 10-15 min ungefär. Red inte idag då jag inte hann, men gick en sväng.

Sen brummade vi upp till Södra och käkade lite mat. Satt i cafeterian räääätt länge haha, klistrade upp bilder från look a liken och satte upp i stallet mm.

Sen fixade jag Bell, pruttläppen! Haha hon är så gullig såå. Det gick bra att rida typ, hon lyssnade och var duktig. Var ganska fin i framridningen och fick fina vägar/svängar i banhoppningen! Finns inte så mycket att säga, hon var duktig :)

Bytte om och sen brummade jag hem!

Bell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0