taggad påni

Började ju dagen awesome, inte så mycket sömn och sen upp och jobba. Jaja, det var ju kul kväll så man får väll lida lite ;) Började iallafall åtta och gjorde lite allt möjligt. Tog in ny höbal, tog ut hästarna, mockade, gjorde hö, tog in hästar mm. Haha, jag slutade iallafall vid två så det var chill!

Sen brummade jag hem till Nora en sväng, vi kollade på tv och chillade i någon timma innan vi åkte tillbaka till stallet. Jag fick panikfixa Ariel då jag förstått fel tid, men det gick bra. Själva träningen gick väll sådär, det var asgrymma övningar och så, men jag hittade inga avstånd till hindrerna och så. Blev bara pannkaka! Fick till några språng och så, Ariel var fin iallafall. Mjuk och avslappnad :)

Haha, taggad ponny över galopp serien!

Kommentarer
Postat av: Anette

Asbra bild :-) HM, grymt taggad Ariel

2011-05-15 @ 21:32:57
Postat av: Anette

Kanonbra övningar. Nyttigt för Ariel att behöva bli lydig oxå

2011-05-15 @ 21:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0