fucking perfect

Till idag då. Vet inte när jag vaknade eller nått haha, men jag gick upp tjugo i elva ungefär, satte på mig ridbyxorna och käkade frukost sen när vi båda var klara brummade vi till stallet i spöregn, mindre kul dock. Kom till stallet så tog jag in Ariel, så fick hon stå och torka lite med ett fleecetäcke. Sen fixade jag henne och skrittade ut. De var ca 20 min försenade, men jaja.

Allt gick så mycket bättre idag, hade helt enkelt en bättre känsla. Kunde rida ända fram och hon hoppade av. I början stod hon emot lite på framförallt oxrarna, men det släppte sen. Sista banan kunde jag verkligen rida, hade ett fint flyt och hon lyssnade riktigt bra! Hon var lugn och fin hela passet, inte alls LIKA springig som hon brukar! Sen går det ju inte att hon ska vara heelt lugn hahaha :) Menmen, jag är nöjd med henne!


Kommentarer
Postat av: Anette

Såg kanonbra ut i dag. Hihi, helt lugn är inte riktigt Ariels grej

2011-05-15 @ 21:36:35
Postat av: Anette

Tibbes kommentar; härligt att det blev flyt i dag :-)

2011-05-15 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0