who says your not perfect?

När jag kom till stallet så gjorde jag hennes höpåsar och kvällshink. Sen borstade jag av henne en stund i boxen. Fixade henne till ridning och så gick vi till ridhuset i haaagel... Det smattrade som skatan på taket, satte på henne en öronhuva hahaha, och hon vart typ som en annan häst! Helt lugn och struntade i ljudet!

Red iallafall en stund med graman och hon var lite stel i början, sen släppte hon helt och hållet. Kunde böja och rida åt alla håll typ, finis! Red lite allt möjligt, övergångar, tempoväxlingar, öppna, sluta, skänkelvikningar, bak/framdelsvändningar, bogen in osv. Mycket bra och nyttig träning för lilla ponnyn! Sen tog jag av gramanen och då testade hon lite i början, men sen gick hon lika bra utan den. Red i ca 30 minuter (i ridhuset) och sen skrittade jag ut runt travbanan också. Mysigt!

När jag kom tillbaka till stallet så fixade jag henne och hennes utrustning och sen mockade jag innan jag åkte hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0