you are sweeter than applepie

Godmorgon!
Har apabråttom typ haha. Börjar om 15 minuter, ska köra ut moppen och åka dit också. Haha, men ah. Kanske uppdaterar mera idag, ungefär mitt på dagen för jag åker troligen hem efter idrotten och äter lunch hemma då vi har idrott precis där jag bor :)

Idag blir det skola fram tills tjugo i tre, sen diiiirekt till stallet. Ner till norra och skritta ut på Ariel samt bada henne. Sen ska jag upp till södra och fota Maria lite när hon rider för Marianne (om det är fint väder....). Sen upp till cafeterian och äta samt göra kvällshöet på ridskolan. Sen rida lektion på förhoppningsvis inte Wonco heheh och sen ska jag ner till norra igen och putsa grejor och ariel, packa och lite sånt :)

FULLSPÄCKAD DAG!

Menmen, känns lagom roooligt att åka till skolan i regnet... Jetekul! Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0