you give me everything

Mockade direkt när jag kom till stallet. Hon var så hiiimla underbar att mocka åt idag, jäätterent och torrt! Duktig hest! Sen borstade och fixade jag henne en stund, gick ner till ridbanan och satte upp två små hinder. Hon var heeeelt gaaaalet pigg, går inte ens att beskriva. Studsade och hade sig i galoppen, kunde inte skritta, var på tårna, så fort man nuddade med skänkeln eller släppte lite på tygeln var det galopp enligt henne! Galen ponny!

Skuttade iallafall lite och hon vart helt till sig, visste inte riktigt vad hon skulle göra hahaha. Höjde upp det till ca 1 meter och tog några språng, hon var verkligen jättefin! Känns toppen inför tävlingen på lördag! :) Sen tog jag upp henne i stallet direkt, tog av alla saker, spolade av henne och bytte till grimma. Sen gick vi ut på en prommis där hon fick beta massor! Mysigt.

Sen gjorde jag kvällshinken och alla höpåsar innan jag bytte om och åkte hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0